Jimmy Choo i all ära

Mina Jimmy Choo's

Svart lack och läder. Tufft men samtidigt überkvinnligt. Djurmönster och skyhöga stilettklackar. Jimmy Choo’s åtråvärda skor är en plåga för fötterna men vi älskar att de får pryda dem.


I morse trängdes och knuffades damer i olika åldrar för att komma åt den nya kollektionen som H&M har lanserat i samarbete med Hollywoodfavoriten Jimmy Choo. Efter mer än en timmes väntan i butiken, strax innan jag bestämde mig för att ge upp jakten, lyckades jag köpa det efterlängtade paret. Till priset av en tusenlapp.

Jag är stormförtjust i att de har blandat stilettklackar, lack och små bälten på sidorna. Djurmönstret över tårna ger en extra touch och är pricken över i:et. Den enda nackdelen är att klacken är 13 cm hög.

- Det är en plåga för fötterna, sa min bror när han såg mitt köp.

Men det spelar ingen roll för jag är alldeles förälskad i dem. Det är inte ofta vanliga människor som du och jag har chansen att köpa ett par Jimmy Choo’s till ett budgetpris. Därför kommer de att få en hedersplats i min garderob. Och vill man vara fin får man lida pin, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0